Opšti Uslovi Korišćenja Coral Shell Go + Aplikacije
CORAL SRB d.o.o. Beograd, Jurija Gagarina br. 40b, matični broj: 21264563 (dalje u tekstu: Coral) je pokrenuo program lojalnosti i nagrađivanja kupaca pod nazivom SHELL GO + – virtuelna aplikacija pogodnosti. SHELL GO + aplikacija je elektronska aplikacija pogodnosti na kojoj se nalazi virtuelna Shell GO+ kartica lojalnosti (virtuelna loyalty card) koja se koristi za ostvarivanje pogodnosti i popusta prilikom kupovine robe (goriva i ostale trgovačke robe) i usluga na benzinskim stanicama Corala pod znakom SHELL. Korisnik SHELL GO + aplikacije može postati svaka punoletna osoba s prebivalištem na području Republike Srbije, koja Coralu popuni odgovarajući pristupni obrazac na SHELL GO + aplikaciji u koje unosi i stavlja na raspolaganje svoje podatke o ličnosti koje je neophodno navesti (dalje: Pristupnica).
1. OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA Coral SHELL GO + APLIKACIJE',
'1.1. Ovi Opšti uslovi korišćenja CORAL SRB d.o.o. Beograd SHELL GO + aplikacije (u nastavku: Opšti uslovi) koriste se u svrhu definisanja pogodnosti i popusta i njihovog ostvarivanja prilikom kupovine roba i usluga Coral SHELL GO + aplikacijom (u nastavku: Aplikacija) u okviru programa lojalnosti (SHELL GO + programa) na benzinskim stanicama Corala pod znakom SHELL na teritoriji Republike Srbije
1.2. Coral ima pravo ove Opšte uslove u svako doba izmeniti. Smatra se da su izmene i dopune Opštih uslova Korisniku (u nastavku: Korisnik) poznate s danom kada je njihova izmena i/ili dopuna objavljena na internet stranici: „www.coralenergy.rs“,
2. Coral SHELL GO + APLIKACIJA –KORIŠĆENJE',
'2.1. Coral SHELL GO + APLIKACIJA sa virtuelnom karticom lojalnosti, namenjena je svim punoletnim fizičkim licima, koje imaju prebivalište na području Republike Srbije.
2.2. Podaci Korisnika navedeni u Pristupnici Aplikacije koje Korisnik unosi u elektronskoj formi, koriste se isključivo u svrhu odobravanja popusta i informisanja Korisnika o različitim akcijama i pogodnostima koje nudi Coral, ovisno o datoj saglasnosti Korisnika. Izjava o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti (dalje: Izjava) koju Korisnik daje u elektronskoj formi, sastavni je deo Pristupnice. Coral neće uzeti u obzir razmatranje bilo koje Pristupnice (uključujući Izjavu) koja nije ispunjena u delovima koji se smatraju neophodnim za pružanje usluge u skladu sa Uredbom (EU) 2016/679 Evropskog parlamenta i veća od 27.04.2016. god. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom ličnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opšta uredba o zaštiti podataka GDPR) i Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti. Korisnik Coral SHELL GO + Aplikacije prihvatanjem i davanjem (u elektronskom obliku) Izjave o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti koja je sastavni deo Pristupnice daje izričitu saglasnost/saglasnosti Coralu da prikuplja i obrađuje njegove podatke o ličnosti, u skladu sa zakonskim propisima, a sve u svrhe povezane isključivo sa korišćenjem SHELL GO + Aplikacije i virtuelne kartice navedene u ovim Opštim uslovima korišćenja i Pristupnici, kao i radi ostvarivanja opštih i personalizovanih pogodnosti. Korisnik prihvatanjem Pristupnice potvrđuje da je upoznat/a sa načelima obrade podataka o ličnosti CORAL SRB d.o.o. Beograd, izraženim u Politici privatnosti kao i u ovim Opštim uslovima, kao i na postojanje prava na uvid, pristup, ispravljanje i brisanje podataka o ličnosti koji se na njega odnose, kao i na podnošenje zahteva za izdavanjem kopije njegovih podataka o ličnosti kojima Coral raspolaže. Korisnik prihvatanjem Pristupnice takođe, potvrđuje i garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je punoletan te da ima prebivalište na području Republike Srbije i da su svi podaci tačni i istiniti. Korisnik ima pravo u svakom trenutku povući saglasnost pisanim obaveštenjem ili putem elektronske pošte na adresu: infoces@coralenergy.rs, kao i pravo podneti Coralu prigovor, a ujedno i pravo podneti pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti o pravima Korisnika, o načinu prikupljanja podataka o ličnosti, o svrhama obrade podataka o ličnosti, bezbednosti podataka o ličnosti te drugim pitanjima povezanim za zaštitu podataka o ličnosti, mogu se pronaći u našoj Politici privatnosti i ovim Opštim uslovima na našoj internet stranici ili ista može biti dobijena na uvid u našem sedištu svakog radnog dana, u radno vreme. Rukovalac podacima o ličnosti: CORAL SRB d.o.o. Beograd, Jurija Gagarina br. 40b, 11000 Beograd, matični br. 21264563, Kontakt podaci za zaštitu podataka o ličnosti e-mail: infoces@coralenergy.rs
2.3. SHELL GO + aplikaciji se pristupa korisničkim imenom i šifrom na osnovu imena i prezimena Korisnika (putem Pristupnice i na osnovu podataka navedenih na istoj) te nije prenosiva. Aplikaciju može koristiti isključivo lice koje je prijavljeno na Aplikaciji sa svojim podacima o ličnosti. Svako korišćenje i upotreba Aplikacije od strane neovlašćenog lica smatraće se zloupotrebom Aplikacije, koje uz sebe veže mogućnost otkazivanja aplikacije od strane Corala, o čemu Coral samostalno odlučuje.
2.4. Korisnici aplikacije koji nisu koristili svoju Aplikaciju 24 (dvadesetčetiri) meseca i duže, mogu biti isključeni iz programa lojalnosti (SHELL GO + programa). Takvi korisnici mogu se ponovno uključiti u SHELL GO + program bez ikakvih ograničenja, ponovnim podnošenjem zahteva za prijavljivanje na aplikaciji tj. popunjavanjem Pristupnice.
2.5 Članstvo u programu lojalnosti je besplatno. U sklopu programa lojalnosti Korisnik SHELL GO + Aplikacije ostvaruje pravo na skupljanje poena kupovinom osnovnih i premijum derivata kao i kupovine u okviru SHELL Select prodavnica i to 1 poen po kupljenoj jednoj litri osnovnih derivata i 2 poena po kupljenoj jednoj litri premijum derivata. Takođe, ostvaruje pravo na 1 poen za svakih 100 (sto) dinara potrošenih u SHELL Select prodavnicama Korisnik u cilju skupljanja poena, naglašava da želi da koristi SHELL GO + aplikaciju i prikazuje virtuelnu SHELL GO + karticu lojalnosti pre kupovine a poeni će biti dodati na SHELL GO + Aplikaciji Korisnika po završetku kupovine. Korisnik može da vidi ukupan saldo poena i e-vaučera na svom nalogu na SHELL GO + aplikaciji ili skeniranjem aplikacije na benzinskim stanicama. Pravo na poene ne može se ostvarivati prilikom kupovine duvanskih proizvoda, e-dopuna, putarina (ENP) kao i korišćenje punjača za električna vozila (EV punjači). Skupljeni poeni važe 24 (dvadesetčetiri) meseca računajući od dana skupljanja. Određeni broj skupljenih poena može da se zameni za vrednosne elektronske vaučere (e-vaučere) i to u vrednosti od 200 dinara za prikupljenih 200 poena, u vrednosti od 600 dinara za prikupljenih 400 poena i u vrednosti 1000 dinara za prikupljenih 600 poena. Korisnik samostalno kreira e-vaučere određene vrednosti prema broju skupljenih poena, u okviru aplikacije u delu „Loyalty“.
2.6 Prilikom kupovine u kojoj Korisnik koristi sakupljene SHELL GO + poene odnosno e-vaučere, prikupljaju se novi poeni prema gore navedenom mehanizmu uključujući i vrednost upotrebljenih e-vaučera. Svaki novi Korisnik koji popuni pristupnicu i otvori nalog, ostvaruje pravo na početnih 100 poena.
2.7. Kreirani e-vaučeri mogu da se iskoriste za kupovinu robe u SHELL Select prodavnicama. E-vaučeri ne važe za kupovinu navedenih duvanskih proizvoda, e-dopuna i putarina, bilo koje vrste goriva kao i za korišćenje punjača za električna vozila (EV punjači). Kreirani e-vaučeri važe 12 (dvanaest) meseci računajući od dana kreiranja od strane Korisnika.Da bi Korisnik mogao da koristi e-vaučer prilikom kupovine robe (osim bilo koje vrste goriva, duvanskih proizvoda, e-dopuna, putarina i EV punjača), račun za tu kupovinu mora biti veći od vrednosti e-vaučera (najmanje za 1 (jedan) dinar veći). Korisnik kreirani e-vaučer koristi na način da mu se umanjuje račun izražen u dinarskoj vrednosti za iznos e-vaučera, a ostatak računa Korisnik može podmiriti u gotovini, odnosno kreditnom ili debitnom bankovnom karticom. Korisnik po sticanju odnosno kreiranju e-vaučera bilo koje vrednosti, može isti iskoristiti uz zadržavanje preostalih neiskorišćenih poena.
2.8. Prikupljene poene ili kreirane e-vaučerena Aplikaciji nije moguće zameniti za novčanu isplatu tj. na način da se Korisniku isplati gotovina ili sredstva na kreditnoj/debitnoj bankovnoj kartici.
2.9. Korisnik ne može prilikom kupovine koristiti više vrsta Coral Aplikacija. Ostvarivanje pogodnosti koje pruža Aplikacija moguće je samo i isključivo uz elektronsku SHELL GO + Aplikaciju te bez praktičnog prikazivanja virtuelne kartice lojalnosti odnosno e-vaučera, isto nije moguće.
2.10. Aplikacija je ograničena na 4 (četiri) transakcije dnevno
2.11. Prikupljene poene Korisnik može iskoristiti za pribavljanje novog e-vaučera koji može da se iskoristi počev od prve sledeće kupovine, koja sledi kupovini pri kojoj su poeni prikupljeni.
2.12. Prihvatanjem članstva u programu lojalnosti, Korisnici aplikacije su saglasni da se program može menjati i/ili prekinuti jednostranom odlukom Corala, bez prethodnog obaveštenja. Sve informacije o promenama ili prekidanju programa lojalnosti odnosno pogodnosti u okviru aplikacije, će biti blagovremeno objavljene na SHELL GO + aplikaciji kao i na internet stranici Corala.
2.13. Pogodnosti po osnovu aplikacije SHELL GO + se mogu ostvarivati i kroz potrošnju kroz druge programa pogodnosti u okviru Corala u skladu sa ovim Opštim uslovima.
2.14. U svim slučajevima nastanka okolnosti više sile koja sprečava ili onemogućava Coral da ispuni obaveze ili mu to bitno oteža, Coral ne snosi odgovornost za neispunjenje svojih obaveza usled nastalih okolnosti. Coral je u takvim slučajevima ovlašćen da ne pruži uslugu ili da istu pruži pod izmenjenim uslovima, prema sopstvenim mogućnostima i prema sopstvenoj oceni. Višom silom, za potrebe ovih Opštih uslova te Ugovora, smatraju se uključujući, ali ne ograničavajući se na, pojedinačno i/ili u kombinaciji: elementarne nepogode, požari, poplave, oluje, rat i vojne operacije, građanski neredi, blokade, embargo, štrajkovi, bojkoti ili ostali industrijski poremećaji, kvarovi servisne ili transportne mreže, zabrane i/ili mere državne vlasti, epidemije i sve druge okolnosti koje su izvan moći i kontrole Corala („Viša sila“).
2.15. Nakon razmatranja i odobrenja popunjene Pristupnice, Korisniku se odobrava korišćenje Aplikacije. Sve uslove korišćenja Aplikacije autonomno određuje i procenjuje Coral te je isti ovlašćen, bez bilo kakvog obrazloženja i/ili odgovornosti prema osobama koje zahtevaju korišćenje Aplikacije, isti zahtev odbiti, u skladu sa sopstvenom procenom.
2.16. Vlasnik Aplikacije je Coral. Ukoliko dođe do promene podataka o ličnosti na osnovu kojih je Aplikacija korišćena i koji su navedeni u Pristupnici, Korisnik je obavezan odmah o tome pisanim putem informisati Coral, i to putem e-maila: infoces@coralenergy.rs ili izmenom podataka o ličnosti na Aplikaciji.
2.17. O neovlašćenom korišćenju Aplikacije, Kupac je dužan odmah putem e-maila: infoces@coralenergy.rs, obavestiti Coral sa navođenjem mesta i vremena neovlašćenog korišćenja. U tom slučaju odgovornost Korisnika za korišćenje Aplikacije prestaje onog trenutka kada je Coral obavešten o neovlašćenom korišćenju Aplikacije odnosno kad Coral blokira Aplikaciju na web aplikaciji za administraciju Coral aplikacija. Nakon što kupac obavesti Coral o neovlašćenom korišćenju Aplikacije na ovaj način, Korišćenje naloga Korisnika će potom biti onemogućeno. Korisnik u potpunosti snosi odgovornost za zloupotrebu Aplikacije. Korisnik je dužan čuvati Coralove kontakt podatke radi pravovremene dojave neovlašćenog korišćenja Aplikacije. Svako neovlašćeno korišćenje Aplikacije, koje nije praćeno napred navedenim obavezama od strane Korisnika, ide na teret Korisnika.
'3. Politika privatnosti i zaštite podataka o ličnosti
3.1. U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ("Sl. glasnik RS", br. 87/2018, u daljem tekstu: Zakon) na osnovu obaveza rukovaoca podacima o ličnosti u svojstvu pravnog lica prema Korisniku , kao licu od koga se prikupljaju podaci o ličnosti koji se na Korisnika odnose, Coral postupa na sledeći način i Korisniku pruža sledeće informacije:
3.1.1. Rukovalac podataka je
CORAL SRB d.o.o. Beograd, Jurija Gagarina br. 40b, Novi Beograd, Beograd, matični broj: 21264563, adresa elektronske pošte: infoces@coralenergy.rs.
3.1.2. Podaci o ličnosti
Coral se obavezuje da će poštovati privatnost i sve podatke a posebno podatke o ličnosti Korisnika.
3.1.3. Pristupanjem aplikaciji popunjavanjem Pristupnice i Izjave o saglasnosti za korišćenje podataka o ličnosti, Korisnik potvrđuje da je upoznat sa Opštim uslovima korišćenja aplikacije i da je saglasan/saglasna sa njihovom primenom. Popunjavanjem Pristupnice i potvrđivanjem Izjave o saglasnosti za obradu podataka Korišćenjem Aplikacije Korisnik potvrđuje da je saglasan/saglasna sa prikupljanjem i obradom dostavljenjih podataka o ličnosti, u svrhu i na način definisan tačkom 3. ovih Opštih uslova korišćenja. Podaci o ličnosti koje Coral obrađuje su podaci koje su Korisnici aplikacije direktno dostavili popunjavanjem Pristupnice, prilikom podnošenja zahteva za karticu lojalnosti i to:
- Ime i prezime,
- Datum rođenja,
- Broj mobilnog telefona koji Korisnik koristi za prijavu na Aplikaciju,
- E-mail adresa (koja se koristi za verifikaciju Korisnika),
- Broj kartice lojalnosti koji Korisnik koristi za prijavu na Aplikaciju,
Svi podaci koje je Korisnik uneo u Pristupnicu nalaze se u nalogu Korisnika.
Google mapa se prikazuje na početnom ekranu i pruža informaciju o najbližoj benzinskoj stanici.
3.1.4. Primaoci podataka o ličnosti
Coral je za potrebe obrade podataka o ličnosti angažovao obrađivača, privredno društvo PETROLSOFT ING doo, sa sedištem u Beogradu, ul. Patrijarha Dimitrija 12i matični broj: 07697180, PIB 102065539 adresa elektronske pošte: office@petrolsofting.com. Navedenom privrednom društvu dostavljaju se napred navedeni podaci o ličnosti Korisnika.
Na isključivi pisani zahtev Korisnikapodaci o ličnosti mogu biti prosleđeni i drugim primaocima. Pod zahtevom se podrazumeva dobrovoljno apliciranje Korisnika za neku od ponuđenih komercijalnih usluga putem Aplikacije.
Coral garantuje da ima zaključene ugovore o obradi podataka o ličnosti sa drugim rukovaocima, odnosno obrađivačima, a koji su izrađeni u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.
3.2. Svrha i opravdani razlozi za obradu podataka o ličnosti
Svrha obrade podataka o ličnosti:
I) za identifikaciju Korisnika na aplikaciji
II) za definisanje posebnih ponuda za Korisnike aplikacije na osnovu njegovih potrošačkih navika
III) za slanje posebnih ponuda i/ili čestitki Korisniku na dan njenog / njegovog rođendana,
IV) za obaveštavanje o novim proizvodima i uslugama i akcijama (Push notifikacije)
V) za personalizovane ponude
Promotivne i komercijalne ponude Corala, kao i personalizovane ponude, u skladu sa potrošačkim navikama Korisnika šalju se korisnicima aplikacije putem servisa za Push notifikacije, Viber servisa, SMS poruka ili e-mail obaveštenja. Korisnici aplikacije se u svakom trenutku mogu isključiti mogućnost prijema notifikacija.
Takođe, Coral koristi podatke o ličnosti prilikom rešavanja reklamacija i žalbi Korisnika , u cilju upravljanja procesom reklamacija i žalbi.
Coral neće vršiti deljenje podataka o ličnosti Korisnika sa trećim licima osim u slučaju promene vlasništva nad Aplikacijom – ukoliko Aplikacija promeni vlasnika, Korisnici aplikacije će biti obavešteni da je aplikacija preneta u vlasništvo novog vlasnika. Novi vlasnik kao rukovalac podacima o ličnosti Korisnika mora izvršiti sve zakonom predviđene obaveze, a Korisnik u tom slučaju može da odluči da li želi da nastavi sa korišćenjem usluga Aplikacije.
3.3. Vreme čuvanja podataka
CORAL obrađuje podatke Korisnika tokom važenja ugovorno-pravnog odnosa povodom korišćenja aplikacije, kao i godinu dana od prestanka korišćenja aplikacije iz bilo kog razloga. CORAL obrađuje podatke tokom trajanja programa lojalnosti u skladu sa aplikacijom i u skladu sa svrhom koja je navedena, te se obavezuje da po isteku navedenog perioda obriše/uništi sve podatke Korisnika.
3.4. Prava korisnika
I. Korisnik, u skladu sa odredbama Zakona, ima pravo na pristup podacima, pravo na ispravku i dopunu ili brisanje podataka o ličnosti Korisnika, pravo na ograničenje obrade, prava na prenosivost podataka, kao i pravo na prigovor.
II. Korisnik ima pravo na opoziv pristanka u bilo koje vreme, s tim što opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade na osnovu pristanka pre opoziva.
III. Korisnik ima pravo da podnese pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, ako smatra da je obrada podataka o ličnosti Korisnika izvršena suprotno odredbama Zakona
IV. Korisnik ima pravo na reklamaciju. Zahtev za reklamaciju može uputiti slanjem reklamacije na infoces@coralenergy.rs
V. Korisnik može podneti zahtev za trajno brisanje svih podatka o ličnosti i drugih podataka koje je uneo u Aplikaciju izborom opcije „Deaktiviraj“ u okviru Aplikacije. U roku od 30 dana od podnetog zahteva za brisanje prethodno aktivan nalog prestaje trajno da postoji. Podaci se čuvaju u sistemu 30 dana u slučaju potrebe za podnošenje, ostvarivanje ili odbranu pravnog zahteva Corala. Korisnik ima dodatni rok od 30 dana od momenta kada je podneo zahtev za brisanje, u kom može poništiti zahtev i ponovo aktivirati karticu u okviru svog naloga na aplikaciji. Za poništenje zahteva za deaktivaciju, Korisnik prilikom logovanja odabira opciju „Imam karticu“, zatim unese svoj broj mobilnog telefona i broj SNNP kartice za koju je podneo zahtev za brisanje i prati instrukcije iz poruke koja će biti prikazana na ekranu (Za uneti broj telefona I karticu je podnet zahtev za deaktivaciju. U roku od 30 dana možete poništiti ovaj zahtev. Ukoliko to želite, kliknite na dugme "Poništi"). Odabirom opcije „Poništi“ kartica se ponovo vraća u aktivno stanje. Ukoliko se u navedenom roku od 30 dana od podnetog zahteva za deaktivaciju ne opozove zahtev, nalog Korisnikaće trajno biti poništen/obrisan zajedno sa njegovim podacima uključujući i podatke o ličnosti. Za momentalno brisanje naloga na aplikaciji Korisnik može uputiti e-mail na adresu infoces@coralenergy.rs.
3.5. Zaštita informacija
CORAL preko svog partnera iz oblasti IT tehnologija koji je obrađivač podataka o ličnosti, koristi sve tehničke i organizacione mere zaštite u cilju zaštite pribavljenih podataka o ličnosti. Između ostalog mere zaštite su u vidu kriptografske zaštite, kontrole IT saobraćaja, zaštite IT infrastrukture, zaštitnih zidova, sistema za pravo pristupa. CORAL će preduzimati korake u cilju redovnog kontrolisanja kao i održavanja i unapređenja sistema zaštite i rada Aplikacije.
Ukoliko uprkos svim preduzetim merama dođe do narušavanja sigurnosti podataka, CORAL će istog trenutka obavestiti Korisnike i preduzeti sve mere kako bi se umanjio negativni efekat.
Podaci o ličnosti kao i drugi podaci koji se tiču korisničkog naloga čuvaju se u kriptovanom formatu, sa odgovarajućim merama zaštite, u okviru Aplikacije.
4. ZAVRŠNE ODREDBE,
'4.1. Preuzimanjem i aktiviranjem Aplikacije Korisnik potvrđuje kako je razumeo Opšte uslove
poslovanja SHELL GO + aplikacijom te da iste u potpunosti prihvata.
4.2. U slučaju da pojedina odredba u ovim Opštim uslovima postane nevažeća, sve ostale odredbe
ostaju i dalje važeće i nepromenjene. Coral se obavezuje da će nevažeće odredbe zameniti pravno važećim.
4.3. Mesto za kupovinu svih roba i usluga prilikom kojih Korisnik može ostvarivati pogodnosti Aplikacije
su benzinske stanice Corala pod zaštićenim znakom SHELL u Republici Srbiji.
4.4 Za moguće sporove koji bi mogli proizlaziti iz korišćenja Aplikacije merodavan je isključivo stvarno nadležan sud u Beogradu.
4.5. Ovi Opšti uslovi stupaju na snagu ______________. i važe do izdavanja novih Opštih uslova poslovanja SHELL GO + Aplikacijom.',