Skip to main content
Shell Dynaflex Tehnologija

Shell Dynaflex Tehnologija

Šta tehnologija DYNAFLEX znači?

Šta tehnologija DYNAFLEX znači?

Tehnologija DYNAFLEX je naziv za našu najnoviju generaciju unapređenih formula za benzinska i dizel goriva.

Pošto se beznin i dizel međusobno razlikuju, razvili smo jedinstvene DYNAFLEX formule za svaku vrstu goriva.

Savremeni motori postaju sve efikasniji. Kao rezultat toga, goriva bivaju izložena sve težim uslovima (kao što su više temperature, opterećenja motora i pritisak), što umanjuje njihove performanse i efikasnost.

Kada kažemo "Tehnologija DYNAFLEX", mislimo na kompleksne mešavine koji su specijalno napravljene da bi očuvale efikasnost motora čišćenjem i smanjivanjem trenja. Konkretnije:

Tehnologija DYNAFLEX je obogaćena snažnim agensima za čišćenje koji održavaju najvažnije delove sistema za gorivo čistim i štite ih od naslaga koje utiču na performanse.

Tehnologija DYNAFLEX takođe sadrži nove molekule koji smanjuju trenje i koji omogućavaju sistemu klipova da se slobodnije kreće u srcu benzinskih motora, smanjujući tako gubitak energije u obliku toplote.

Kako tehnologija DYNAFLEX funkcioniše u motorima?

Kako tehnologija DYNAFLEX funkcioniše u motorima?

Shell se oslonio na svojih preko 100 godina iskustva u istraživanju i razvoju goriva kako bi napravio tehnologiju DYNAFLEX. Naša najnaprednija goriva koja koriste tehnologiju DYNAFLEX su rezultat intenzivnih testiranja - preko 3 miliona kilometara i više od 250 automobila, sa ciljem da se reše problemi smanjenih performansi i efikasnosti.

Proizvođači automobila širom sveta imaju za cilj da unaprede efikasnost motora. Savremeni motori postaju sve manji, ali zadržavaju visok nivo snage i često koriste nove tehnologije, kao što su direktno ubrizgavanje goriva i turbo, kako bi se ostvarile poboljšane performanse i efikasnost. Glavni izazovi kod savremenih motora su rad na višim temperaturama, veće opterećenje motora i viši pritisci.

Tokom vremena, na ključnim delovima sistema za gorivo kao što su brizgaljke kod dizel motora ili usisni ventili kod benzinskih motora, može da dođe do stvaranja naslaga. Naučnici u kompaniji Shell su razvili tehnologiju DYNAFLEX kako bi se kontrolisalo stvaranje naslaga u ključnim delovima sistema za gorivo, koje dovode do smanjenja performansi.

Pored toga, kod benzinskih motora dolazi do gubitka energije usled povećanog trenja. Trenje se događa između klipa i zida cilindra i može da prouzrokuje gubitak do čak 15% energije motora. Tehnologija DYNAFLEX sadrži molekule koji smanjuju trenje tako što trenutno formiraju čvrst film koji može da smanji trenje u većem broju različitih uslova nego što je to bio slučaj sa tehnologijom za smanjenje trenja prethodne generacije.